مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان 

ورزش همگانی باید در بخش ها و شهرهای سراسر استان توسعه پیدا کند 



رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان  با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان دیدار کرد.‌
به گزارش صبح ساحل، اسماعیل بواشه رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان به همراه اعضای هیات رئیسه هیات در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با محمودرضا امیاری دیدار و گفتگو نمود. این نشست با محوریت توسعه ورزش های همگانی  در استان و اجرای برنامه عملیاتی ابلاغی وزارت ورزش و جوانان در طول سال صورت پذیرفت و مدیرکل ورزش و جوانان  استان هرمزگان، ضمن تبریک به اسماعیل بواشه و خانم جراره برای انتصاب در شورای شهر ،خواستار تدوین برنامه ها برای رشد و توسعه این هیات در استان شد. وی افزود: اداره کل ورزش وجوانان  در حد توان از برنامه های هیات همگانی استان حمایت خواهد نمود.
امیاری با اشاره به ارزیابی مثبت عملکرد هیات ورزش‌های همگانی استان در مدت چند ماه گذشته سال اظهار داشت: حوزه ورزش‌های همگانی با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا با برنامه ریزی های مختلف در امر ورزش همگانی درفضای مجازی انجام داده تا خانواده ها در این ایام از سرگرمی های مناسب بهره مند شوند. متولی ورزش و جوانان استان  ضمن تاکید  به توسعه ورزش همگانی در بخش ها و شهرهای سراسر استان، خواستار راه اندازی و توسعه ورزش همگانی در بوستان ها در بین گروه های سنی مختلف در سراسراستان شد. وی بابیان این که رسانه نقش بسیار بسزایی در فرهنگ سازی اذهان و افکار جامعه در حوزه های مختلف دارند،  افزود: ما ازبرگزاری جشنواره ها، برنامه ها و طرح های فرهنگی و ورزشی هیات ورزش های همگانی استقبال و حمایت خواهیم کرد.
اسماعیل بواشه رییس هیات ورزش‌های همگانی استان ،ضمن تبریک هفته دولت و تشکر از همراهی مدیرکل  ورزش و جوانان استان  در امر ورزش همگانی به ارائه گزارشی از عملکرد هیات همگانی همچون اجرای برنامه های ورزشی به صورت مجازی با توجه به شرایط کرونا و برگزاری پویش نذر خون در استان  اشاره نمود. رئیس هیات ورزش‌های همگانی هرمزگان  ، ضمن بیان اهمیت ورزش در سلامت روح وجسم شهروندان ، خاطر نشان کرد: هیات ورزش های همگانی استان با تعدد وتنوع کمیته های متناظر می تواند در بالابردن نشاط اجتماعی  هم استانی های عزیز گام های بسیار موثر وحائز اهمیتی بردارد.
بواشه ، ازانتصابات مسئولین کمیته هاو برنامه های اجرایی از زمان انتصاب تا کنون ،خواستار حمایت های بیشتر این هیات از سوی اداره کل ورزش وجوانان شد. 
فاطمه جراره نائب رئیس هیات ورزش همگانی استان با اشاره به ترویج فرهنگ مشارکت همگانی در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی اظهارداشت: ورزش همگانی يكی از شاخصه های توسعه يافتگی ملت ها و جوامع محسوب می شود و به مشاركت و همكاری دستگاه های دولتی و نيمه دولتی برای برگزاری برنامه های مختلف این حوزه نيازمند است. 
خانم زاهدی رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل در ادامه این نشست  با ارائه برنامه های ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان در امر هیات همگانی انتظارات و برنامه های پیش رو را بیان نمودند.  وی برنامه ها و طرح های اجرایی را به هیات همگانی اعلام و‌خواستار عملیاتی شدن این طرح ها در طول سال جاری شد و افزود: هیات همگانی استان می بایست گزارش این فعالیت ها را به موقع به اداره کل ارائه نماید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها